Influencer jako nástroj budování image značky – Filip Manert
Filip Manert
Bachelor's thesis
Influencer jako nástroj budování image značky
Influencer as a tool of building image of brand
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení principů fungování sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích, psychologii v marketingové komunikaci a definici corporate image a corporate identity. V práci je dotazníkovým šetřením ověřeno, jaký vliv má slavná osobnost na své sledující, a zda může tzv. influencer skrze marketing na sociální síti ovlivnit nákupní rozhodovací proces jeho cílové skupiny …viacAbstract:
The current bachelor thesis presents an explanation of the principles of social media functioning, social media marketing, psychology of marketing communication, and definitions of terms ‘corporate image’ and ‘corporate identity’. The thesis investigates the influence of famous person on their followers using a survey questionnaires, and whether an influencer can affect the purchasing decision process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková