Influencer jako nástroj budování image značky – Filip Manert
Filip Manert
Bakalářská práce
Influencer jako nástroj budování image značky
Influencer as a tool of building image of brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení principů fungování sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích, psychologii v marketingové komunikaci a definici corporate image a corporate identity. V práci je dotazníkovým šetřením ověřeno, jaký vliv má slavná osobnost na své sledující, a zda může tzv. influencer skrze marketing na sociální síti ovlivnit nákupní rozhodovací proces jeho cílové skupiny …víceAbstract:
The current bachelor thesis presents an explanation of the principles of social media functioning, social media marketing, psychology of marketing communication, and definitions of terms ‘corporate image’ and ‘corporate identity’. The thesis investigates the influence of famous person on their followers using a survey questionnaires, and whether an influencer can affect the purchasing decision process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém