Filip Manert
Bachelor's thesis
Influencer jako nástroj budování image značky
Influencer as a tool of building image of brand
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení principů fungování sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích, psychologii v marketingové komunikaci a definici corporate image a corporate identity. V práci je dotazníkovým šetřením ověřeno, jaký vliv má slavná osobnost na své sledující, a zda může tzv. influencer skrze marketing na sociální síti ovlivnit nákupní rozhodovací proces jeho cílové skupiny …moreAbstract:
The current bachelor thesis presents an explanation of the principles of social media functioning, social media marketing, psychology of marketing communication, and definitions of terms ‘corporate image’ and ‘corporate identity’. The thesis investigates the influence of famous person on their followers using a survey questionnaires, and whether an influencer can affect the purchasing decision process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Lenka Frýda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova