Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ – Hana CHLUMSKÁ
Hana CHLUMSKÁ
Diplomová práce
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Comparation of analytical and syntetical method of reading against genetical method of reading in primary teaching
Anotace:
Tato diplomová práce porovnává dvě metody prvopočátečního čtení, analyticko-syntetickou a genetickou. Analyticko-syntetická metoda je v České republice nejrozšířenější a genetická metoda se stává předmětem moha diskuzí. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o historii různých metod, o předpokladech a problematice prvopočátečního čtení. V praktické …víceAbstract:
This diploma thesis compares two methods of the very initial reading, the methods analytic-synthetic and genetic. The analytic-synthetic method has been used the most widely in the Czech Republic and the genetic method has become the subject of many discussions. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the history of various methods, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUMSKÁ, Hana. Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Školní připravenost dětí v kontextu sociálních dovedností
Zlata ZAPLETALOVÁ