Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu – Ing. Nicola Kopčová
Ing. Nicola Kopčová
Diplomová práce
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Specific Product Marketing Campaign and Proposed Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zavedením nového produktu na trh a sestavením komunikačního mixu. Novým zavedeným produktem je Frisco Spritz, který je novou příchutí produktu Frisco. Frisco je jeden z nejoblíbenějších alkoholických ciderů v České republice. Hlavním cílem práce je sestavení a analýza komunikačního mixu marketingové kampaně pro nový produkt Frisco Spritz a následný návrh komunikační strategie …víceAbstract:
The thesis deals with the launch of a new product in the market and its most appropriate communication mix. The new product is Frisco Spritz which introduces a new flavour into one of the most popular alcoholic ciders in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to design a communication mix as part of the marketing campaign for the following year based on the marketing mix analysis, and on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jbelz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková