Analýza užití CRM systému a možnosti jeho zlepšení – David Trojáček
David Trojáček
Bakalářská práce
Analýza užití CRM systému a možnosti jeho zlepšení
CRM system usage analysis and suggestions for its improvement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá CRM neboli řízením vztahů se zákazníky. V teoretické části se definuje pojem CRM a jeho význam. Krátce se rozebírá vznik a vývoj CRM, prvky CRM, aplikační architektura, typy CRM systémů a jejich přístupy k technickému řešení. Poslední podkapitolou zpracování přehledu stavu CRM je měření úrovně a výkonnosti CRM. Poté následuje kapitola, která popisuje současné trendy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Customer Relationship Management (CRM). The theoretical part defines the concept of CRM and its meaning. The origin and development of CRM, elements of CRM, application architecture, types of CRM systems, and their approaches to technical solutions are briefly discussed. The last subchapter of the CRM status overview is the measurement of the level and performance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane