Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii – Marián Tarcala
Marián Tarcala
Bakalářská práce
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Sales promotion in the selected financial institution
Abstract:
Bachelor thesis deals with sales support in theory and then to support the sale of Tatra bank, a.s. and Raiffeisen Bank. In the introductory chapter of the thesis is the theoretical definition of marketing, marketing communication and individual communication mix tools below we analyze various sales promotion, used in selected institutions. The aim of this work is to characterize and compare the use …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou podpory predaja v teoretickej rovine a následne podporou predaja v Tatra banke, a.s. a Raiffeisen banke. V úvodnej kapitole práce sa po teoretickom definovaní marketingu, marketingovej komunikácie a jednotlivých nástrojov komunikačného mixu ďalej zaoberáme analýzou jednotlivých nástrojov podpory predaja, využívaných vo vybraných inštitúciách. Cieľom práce je …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mu5ej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Jaroslav Paľa, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec