Podnikatelský plán - rozvoj sítě maloobchodních prodejen s módním zbožím – Luboš Majer
Luboš Majer
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán - rozvoj sítě maloobchodních prodejen s módním zbožím
Business plan - development of a network of fashion stores
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je aktualizace podnikatelského plánu pro existující maloobchodní síť prodejen s módním značkovým džínovým sortimentem včetně vhodných doplňků. Nejdříve je popsán historický vývoj výroby a prodeje značkových džínsů a specifika jejich nabídky. Následně jsou představeny historické výsledky společnosti, aktuální pozice na trhu v rámci ČR a aktuální finanční výkazy. Analytická …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to update the business plan for the existing retail network of stores with fashion branded denim range, including suitable accessories. First, the historical development of production and sales of branded jeans and the specifics of their offer are described. Subsequently, the historical results of the company, the current market position in the Czech Republic and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82695
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler