Přípravné období ve výuce čtení a psaní na malotřídní škole – Mgr. Lucie Jakubcová
Mgr. Lucie Jakubcová
Diplomová práce
Přípravné období ve výuce čtení a psaní na malotřídní škole
Anotace:
Diplomová práce " Přípravné období ve výuce čtení a psaní na málotřídní škole" pojednává o počátcích čtení a psaní v 1. ročníku na málotřídní základní škole.V teoretické části se práce zabývá metodami ve výuce čtení a psaní, zvláště metodou analyticko-syntetickou, dále charakteristikou a významem málotřídních škol. Problematika přípravného období na čtení a psaní v 1. ročníku je podrobněji zpracována …víceAbstract:
Diploma thesis "Pre-reading and pre-writing activities at one-teacher school" deals with methods in reading and writing - especially characterises the analyze-synthetic method in reading and writing. Problems of pre-reading and pre-writing activities are in detail described in the second part of this work. The exercise book was created for pupils and there are also methodical instructions for teachers …víceKlíčová slova
Čtení psaní přípravné čtení přípravné psaní grafomotorika vyučovací metoda analýza syntéza málotřídní škola učitel žák učební pomůcka pracovní sešit pracovní list hra cvik. Reading writing pre-reading pre-writing teaching method analysis synthesis graphomotor activities one-teacher school teacher pupil teaching aid exercise book game
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfkgz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Přípravné období ve výuce čtení a psaní na ZŠS
Lenka Farkašová -
Přípravný program pro výuku elementárního čtení a psaní v přípravném období ZŠ
Lenka Rousová -
Komparace dílčích oslabení čtení a psaní v raném věku
Alena STIEBALOVÁ -
Návrh učební pomůcky - pracovní sešit pro poštovní obory
Jana Švihálková -
Učební pomůcka pro hru na housle
Jana NĚMCOVÁ