Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company – Bc. Marek Šoltész
Bc. Marek Šoltész
Diplomová práce
Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company
Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company
Abstract:
This thesis focuses on corporate social responsibility (CSR) and its implementation in the procurement practices of a manufacturing company. The aim of this study is to analyze the current procurement processes employed by the company's procurement team and propose modifications to incorporate considerations for suppliers' corporate social responsibility performance. To achieve this goal, internal …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na společenskou odpovědnost firem (CSR) a její implementaci do nákupních postupů výrobní společnosti. Cílem této práce je analyzovat současné nákupní procesy používané nákupním týmem společnosti a navrhnout úpravy, které by zahrnovaly ohledy na společenskou odpovědnost dodavatelů. K dosažení tohoto cíle byla provedena analýza interních dokumentů a byly provedeny rozhovory …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šoltész, Marek. Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická