Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozující neolympijské sporty – Bc. Kamila Pravcová
Bc. Kamila Pravcová
Diplomová práce
Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozující neolympijské sporty
Use of social media to support the development and financing of sports clubs operating non-Olympic sports
Anotace:
Pravcová, K. Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozujících neolympijské sporty. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se věnuje návrhu metodiky komunikační strategie vhodné pro sportovní oddíly provozující neolympijské sporty a systému jejich financování. V rámci návrhu komunikační strategie je kladen akcent na využití …víceAbstract:
Pravcová, K. Use of social media to support the development and financing of sports clubs operating non-Olympic sports. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This thesis deals with the design of methodical communication strategies for sports clubs operating non-Olympic sports and the system of their financing. Within the communication strategy, the accent is put on social media. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAVCOVÁ, Kamila. \textit{Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a~financování sportovních oddílů provozující neolympijské sporty}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1r6e23/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková