On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz – Adéla Rošková
Adéla Rošková
Bachelor's thesis
On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci e-shopu Mamtex.cz. První kapitola poskytuje teoretické vymezení on-line marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje analýze současného stavu on-line marketingové komunikace e-shopu Mamtex.cz. Na základě této analýzy jsou ve třetí kapitole vytvořeny návrhy opatření ke zlepšení on-line marketingové komunikace e-shopu Mamtex.cz …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the online marketing communication of the Mamtex.cz eshop. The first chapter provides a theoretical definition of online marketing communication. The second chapter is devoted to the analysis of the current state of online marketing communication of Mamtex.cz e-shop. Based on this analysis, the third chapter proposes measures to improve the online marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rošková, Adéla. On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek