Bc. Duy Hoang

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt

Marketing communication via Twitter - project
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti Starbucks prostřednictvím Twitteru a vypracovat projekt marketingové komunikace prostřednictvím Twitteru pro společnost Starbucks. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích obecně. V druhé kapitole je analyzován marketingový komunikační mix společnosti Starbucks …more
Abstract:
The goal of bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the company Starbucks via Twitter and to create a project of the marketing communication via Twitter for the company Starbucks. The work is divided into four chapters. First charter is dedicated to a marketing communication via social media in general. The second chapter is about analysis of marketing communication of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní