Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt – Bc. Duy Hoang
Bc. Duy Hoang
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Marketing communication via Twitter - project
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti Starbucks prostřednictvím Twitteru a vypracovat projekt marketingové komunikace prostřednictvím Twitteru pro společnost Starbucks. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích obecně. V druhé kapitole je analyzován marketingový komunikační mix společnosti Starbucks …moreAbstract:
The goal of bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the company Starbucks via Twitter and to create a project of the marketing communication via Twitter for the company Starbucks. The work is divided into four chapters. First charter is dedicated to a marketing communication via social media in general. The second chapter is about analysis of marketing communication of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z8g6j/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane