Seriálová tvorba režiséra Vince Gilligana: Better call Saul – Marcela Mencelová
Marcela Mencelová
Bachelor's thesis
Seriálová tvorba režiséra Vince Gilligana: Better call Saul
TV series director Vince Gilligan: Better call Saul
Anotácia:
Tato práce se hlouběji zabývá přístupem a vizuální realizací seriálu "Better Call Saul." Jejím cílem je provést čtenáře skrze konkrétní scény a obrazy s důrazem na obrazové řešení. Práce se zaměřuje na odhalení kreativního přístupu a strategií, které tvůrci využili k vytvoření nezaměnitelného a originálního seriálového světa. Jedním z klíčových aspektů, který tato práce analyzuje, je role tvůrců Vince …viacAbstract:
This thesis deals more deeply with the approach and visual realization of the series "Better Call Saul." Its goal is to guide the reader through specific scenes and images with an emphasis on visual solutions. The work focuses on revealing the creative approach and strategies used by the creators to create an unmistakable and original serial world. One of the key aspects that this thesis analyzes is …viacKľúčové slová
americká kinematografieKľúčové slová
filmoví režiséřiKľúčové slová
televizní seriályKľúčové slová
práce kameramanaKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
filmový obraz
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedúci: Jaroslav BRABEC
- Oponent: Tomáš SYSEL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Využití památkového objektu pro výrobu filmových a televizních děl - Státní zámek Sychrov
Ondřej Kubáček