SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání – Vladimír HILL
Vladimír HILL
Bachelor's thesis
SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání
SAMR model and its practical implementation in education.
Abstract:
Na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity se autor práce v průběhu svého studia setkal s pedagogy, kteří se problematice zavádění ICT nástrojů do edukačního procesu věnují již delší dobu, ať už během výuky na základních, středních, nebo vysokých školách. Díky jejich přístupu se sám začal zajímat o to, jak technologie ovlivňuje výuku. Brzy zjistil, že nejlépe všechny otázky na tuto problematiku vystihuje …moreAbstract:
At the Faculty of Education of the University of Ostrava, the author met with teachers who have been dealing with the issue of introducing ICT tools into the educational process for a long time, whether during teaching at primary, secondary or higher education institutions. Thanks to their approach, he became interested in how technology affects teaching. He soon found out that the view through the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HILL, Vladimír. SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech
Zdeněk HULVA -
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních
Lukáš MACHURA -
Mobilní dotykové zařízení jako podpora osobního digitálního portfolia učitele
Jakub JOSEFUS -
Mobilní dotykové zařízení jako tvůrčí nástroj ve výuce českého jazyka a literatury.
Sabina VALÍKOVÁ -
Mobilní dotyková zařízení a jejich vliv na individualizaci výuky
Matěj PŘEČEK -
Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení
Zdeněk HULVA -
Vytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠ se zaměřením na mobilní zařízení
Alena PAVLÁSKOVÁ -
Návrh webového rozhraní Informačního systému Masarykovy univerzity pro mobilní dotyková zařízení
Tomáš Truben