Ing. Sandra Špalková

Bakalářská práce

Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně

Characteristics of targeted groups and analysis of commerce and noncommerce advertising campaigne
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzování charakteristiky cílových skupin a provedení analýzy komerční a nekomerční reklamní kampaně. V teoretické části se zaměřím na marketing, reklamu, reklamní kampaň a cílové skupiny na základě nových poznatků v těchto oblastech. Praktická část mé práce se bude zabývat konkrétní známou komerční a nekomerční kampaní. Pro získání údajů za účelem jejich analyzování …více
Abstract:
The aim of my bachelor work is to analyze a characteristics of target groups and commercial and noncommercial advertising campaign. The theoretical part will be focused on marketing, advertising, advertising campaign and target groups on the basis of a new knowledge in these areas. The practical part of my work will deal with a specifics of commercial and non-commercial campaigns, for which purpose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní