Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně – Ing. Sandra Špalková
Ing. Sandra Špalková
Bakalářská práce
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Characteristics of targeted groups and analysis of commerce and noncommerce advertising campaigne
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzování charakteristiky cílových skupin a provedení analýzy komerční a nekomerční reklamní kampaně. V teoretické části se zaměřím na marketing, reklamu, reklamní kampaň a cílové skupiny na základě nových poznatků v těchto oblastech. Praktická část mé práce se bude zabývat konkrétní známou komerční a nekomerční kampaní. Pro získání údajů za účelem jejich analyzování …víceAbstract:
The aim of my bachelor work is to analyze a characteristics of target groups and commercial and noncommercial advertising campaign. The theoretical part will be focused on marketing, advertising, advertising campaign and target groups on the basis of a new knowledge in these areas. The practical part of my work will deal with a specifics of commercial and non-commercial campaigns, for which purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lhiuh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná