Ing. Soňa Dudrová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence
Competitor analysis
Abstract:
The Bachelor‘s thesis deals with the competitor analysis of the Driving school Havran-3, Ltd. The objective of this thesis is a suggestion of solving the Driving school‘s problems found out on the basis of the competition analysis. The beginning of my thesis is devoted to the problems of situation analysis and advantages of its evolvement for the Company. In the next part of the thesis, methods of …moreAbstract:
Bakalářská práce sa zabývá analýzou konkurence autoškoly Havran-3 s.r.o. Cílem této práce je návrh řešení problémů autoškoly zjištěných na základě analýzy konkurence. Začátek práce je věnován problematice situační analýzy a výhodám jejího vypracování plynoucích pro podnik. V další části práce jsou popsány metody analýz vnitřního a vnějšího prostředí a metody analýzy konkurence. Obsah analytické části …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n3k0v/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková