Ing. Soňa Dudrová
Bakalářská práce
Analýza konkurence
Competitor analysis
Abstract:
The Bachelor‘s thesis deals with the competitor analysis of the Driving school Havran-3, Ltd. The objective of this thesis is a suggestion of solving the Driving school‘s problems found out on the basis of the competition analysis. The beginning of my thesis is devoted to the problems of situation analysis and advantages of its evolvement for the Company. In the next part of the thesis, methods of …víceAbstract:
Bakalářská práce sa zabývá analýzou konkurence autoškoly Havran-3 s.r.o. Cílem této práce je návrh řešení problémů autoškoly zjištěných na základě analýzy konkurence. Začátek práce je věnován problematice situační analýzy a výhodám jejího vypracování plynoucích pro podnik. V další části práce jsou popsány metody analýz vnitřního a vnějšího prostředí a metody analýzy konkurence. Obsah analytické části …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n3k0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova