Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu – Natalia Vyvial
Natalia Vyvial
Master's thesis
Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu
Application of Marketing Analysis and Research Tools for a Selected Product
Abstract:
Předmětem diplomové práce je optimalizace produktu, marketingová analýza a marketingový výzkum vybraných produktů. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové analýzy, marketingového výzkumu a zpracování dat. V rámci této práce byla provedena analýza a výzkum pomocí dotazování a následné navržení cesty optimalizace produktu spojené s lepším využitím nástrojů marketingového managementu. Dále …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is product optimization, marketing analysis and marketing research of selected products. The theoretical part describe the tools of marketing analysis, marketing research and data processing. Part of this thesis, an analysis and research was carried out using surveying and then proposed ways of product optimization associated with better use of marketing management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/147771
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Šárka Vilamová
- Reader: Roman Kozel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYVIAL, Natalia. \textit{Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1vaxno/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMaster programme / field:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová