Možnosti zvýšení prodeje v podniku Travel Club – Bc. Hana Dernerová
Bc. Hana Dernerová
Diplomová práce
Možnosti zvýšení prodeje v podniku Travel Club
Increasing of sales in Travel Club company
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh možností zvýšení prodeje v podniku Travel Club. Pomocí jednotlivých analýz je identifikováno vnější prostředí podniku, vnitřní prostředí a následně provedena analýza prodeje. Na základě těchto analýz jsou identifikovány slabé oblasti prodeje. Návrhy na řešení vedou ke zvýšení prodeje v daných oblastech a k celkovému zlepšení prodejní funkce podniku.Abstract:
Diploma thesis is focused on increasing of sales in Travel Club company. There is analysed the external environment, the internal environment, subsequently the analysis of sales as well. On the basic of analysis, sales with small business revenues are identified. Proposals constitute increasing of sales in particular areas and improvement of sales function in general.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sx70o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Lada Jůdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria