Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON – Bc. Eva Juřenčáková
Bc. Eva Juřenčáková
Master's thesis
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Communication strategy of GNOMON film production
Anotácia:
Cílem diplomové práce je sestavení návrhu komunikační strategie pro brněnskou filmovou produkci GNOMON. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezen pojem marketingové komunikace spolu s jednotlivými kroky plánování komunikační strategie. Důraz je kladen na popis vybraných nástrojů komunikačního mixu na internetu. Praktická část se věnuje …viacAbstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a communication strategy for GNOMON film production in Brno. The thesis is divided into two parts; a theoretical and a practical one. The theoretical part involves marketing communications, particular steps of communication planning and description of selected tools of online communication mix. The practical part is focused on creating a communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ep21x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček