Inovace komunikačního mixu ke zvýšení spokojenosti zákazníků – Bc. Zuzana Jagrová
Bc. Zuzana Jagrová
Bachelor's thesis
Inovace komunikačního mixu ke zvýšení spokojenosti zákazníků
Inovation communication mix to increase customer satisfaction
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného komunikačního mixu vybrané společnosti a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích komunikačního mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení komunikačního mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navrženy inovace komunikačního mixu.Abstract:
The subject of the thesis is an analysis of a communication mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new communication mix. The theoretical part discusses the individual communication mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the mix of communication specific enterprise. The final part proposes recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ajq2k/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2012
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Mgr. Veronika Svátková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká