Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK – Bc. Veronika Zahradníková, DiS.
Bc. Veronika Zahradníková, DiS.
Master's thesis
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Innovation of the corporate identity of a selected business using modern IMC tools
Abstract:
Tato diplomová práce, Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK, popisuje prostředky, které slouží k budování zaměstnanecké, distribuční i zákaznické sítě.Abstract:
This master´s thesis Innovation Of The Corporate Identity Of A Selected Business Using Modern IMC Tools, describes means that are used to build an employee, distribution, and customer network.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAHRADNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1y9de5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka