Analysis of communication strategy of Park Lane International School – Oľga Čurpeková
Oľga Čurpeková
Master's thesis
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu školní komunikace mezinárodní školy v Praze. Její hlavním cílem je určit vhodnou komunikační strategii pro Park Lane International School. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je teoretická a zabývá se marketingem vzdělávacích služeb a komunikační strategii školy. Druhá část je praktická a začíná úvodem na mezinárodní školní trh. Poskytuje analýzu školní …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of school communication of international school in Prague. Its main aim is to determine suitable communication strategy for Park Lane International School. The thesis consists of two main parts. The first part is theoretical and deals with the marketing of educational services, focusing specifically on the communication strategy of school. The second part is practical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72649
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Ondřej Lepka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávacích institucí
Alena Samková -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Vítězslav Toř -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková