Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s. – Bc. Petr JAKUBEK
Bc. Petr JAKUBEK
Bachelor's thesis
Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.
The Internet marketing focused on e-commerce and Internet advertisement in company Topgal Inc.
Abstract:
Hlavním cílem práce je objasnit problematiku marketingu na internetu a jeho součástí ve vybrané společnosti pomocí analýz jako jsou např. SWOT a marketingový výzkum. Práce by měla prověřit mé znalosti, které jsem získal během studia. Práce je rozdělena do tří různých kapitol jako jsou Marketing na internetu, E-commerce a Internetová reklama.Abstract:
The main aim of my baccalaureate work is to clear up questions of internet marketing and his parts of in choice company by the help of analysis as are e.g. SWOT and marketing research. The work would have to check up my knowledge, which I gained during my studies. The work is divided to the three different chapters: Internet marketing, E- commerce and Internet advertisement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9727
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBEK, Petr. \textit{Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/1yrw1z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAKUBEK, Petr. Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA