Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s. – Barbora HOVĚZÁKOVÁ
Barbora HOVĚZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
Customer Relationship Management as a competitive advantage the company MANEX and Co.
Abstract:
Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi …moreAbstract:
Customer relationship management is the process of collecting and using information about customer. Allows you to know, understand and anticipace the needs, wants and buying habits of customers and promotes communication between company and customers. Client is the most important part, and if he does not have adequate care and attention, then the customer goes to the competition. The operation between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22244
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOVĚZÁKOVÁ, Barbora. \textit{Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1zun7x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOVĚZÁKOVÁ, Barbora. Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane