Nela Kouřilová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.

Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma marketingové strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. V práci se zaměřuji na jeden z nejužších segmentů trhu vůbec, a tedy na luxusní sportovní vozy, mezi které Lamborghini dozajista patří. Luxusní sportovní vozy jsou tak vyhraněný segment trhu, že musíme z marketingového hlediska zohlednit odlišnosti a specifikace, se kterými je nutné kalkulovat při …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.. It is focused on one of the narrowest market segments, on luxury sports cars, where Lamborghini surely belongs. Luxury sports cars are such a segment of the market that we need to take into account differences and specifications with which it is necessary to calculate when developing the strategy. Therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod