Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a target group of media persuasion
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části je vývoj komunikace a její formy. Dále se v teoretické části zabývám regulací a samoregulací reklamy, hlavně pak ve vztahu k dětem. Poslední částí je vztah reklamy a dětí, segmentace dětí jako spotřebitelů a vliv dětí na nákupní rozhodování rodičů. V části praktické je popsán konkrétní marketingový výzkum, který byl vykonán formou dotazníkového šetření …víceAbstract:
The subject of my thesis in the theoretical part is the development of communication and its forms. Thereinafter the regulation and self-regulation of advertising is analysed in par-ticular in respect to children. In the last section of the theoretical past the relation of adver-tising and children, the segmentation of children as consumers and their influence in the purchase decision process is emphasised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18730
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Petr Král -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská