Polina Zaytseva

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks

Analysis of marketing mix of Starbucks company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Starbucks. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy marketingového mixu a hodnocení jeho jednotlivých složek navrhnout možná opatření a případná zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol a je zaměřena na definování marketingu a popis jednotlivých částí marketingového mixu — produktu, ceny …more
Abstract:
This thesis focuses on marketing mix of Starbucks. The main goal is to suggest marketing mix improvement based on done analyses and assessments of constituent marketing mix components. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part is comprised of two chapters and deals with marketing and marketing mix components – product, price, promotion and place. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Ondřej Hradský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76403