Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks – Polina Zaytseva
Polina Zaytseva
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks
Analysis of marketing mix of Starbucks company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Starbucks. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy marketingového mixu a hodnocení jeho jednotlivých složek navrhnout možná opatření a případná zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol a je zaměřena na definování marketingu a popis jednotlivých částí marketingového mixu — produktu, ceny …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing mix of Starbucks. The main goal is to suggest marketing mix improvement based on done analyses and assessments of constituent marketing mix components. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part is comprised of two chapters and deals with marketing and marketing mix components – product, price, promotion and place. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76403
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Ondřej Hradský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva