Management třídy v 5. ročníku základní školy – Kristýna SUCHÁNKOVÁ
Kristýna SUCHÁNKOVÁ
Diplomová práce
Management třídy v 5. ročníku základní školy
Class management in the 5th year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá managementem třídy v 5. ročníku základních škol v souvislosti se zařazením žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozčleněna do pěti kapitol teoretické části a tří kapitol empirické části. První kapitola teoretické části se zabývá managementem třídy. Druhá kapitola je zaměřena na žáka 5. ročníku základní školy. Ve třetí kapitole jsou rozebrány specifické poruchy učení …víceAbstract:
The thesis is focused on class management of 5th class of primary school in context with classification of pupils with specific learning disability. The thesis is divided into five chapters of the theoretical part and three chapters of the empirical part. The first chapter of the theoretical part deals with class management. The second chapter is focused on the pupil of the 5th year of primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHÁNKOVÁ, Kristýna. Management třídy v 5. ročníku základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva