The role of Running-oriented Charity Fundraising and its Application for Světlo pro svět NPO – Vojtěch Knespl
Vojtěch Knespl
Diplomová práce
The role of Running-oriented Charity Fundraising and its Application for Světlo pro svět NPO
Role běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho aplikace na neziskovou organizaci Světlo pro Svět
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje roli běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho dopad na neziskové organizace. Práce zahrnuje dopady různých metod neziskového marketingu a fundraisingu cílených směrem k dárcum, současným i těm potenciálním. První část práce je věnována vysvětlení obecných pojmů a konceptu neziskových organizací …víceAbstract:
This master thesis analyses the role of running charity fundraising and its impact on non-profit organizations. It discovers the impact of various non-profit marketing and fundraising methods to address the donors, both current and prospective. First part of the thesis is focusing on explanation of key terms and concepts of non-profit organizations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Pavla Jirošová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskových organizacích
Jaroslav Staněk -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Marketing neziskových organizací
Klára Baláková -
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Tereza Šebestová -
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Eva Sovová