Analýza faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. – Ing. Kateřina VÁLKOVÁ
Ing. Kateřina VÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.
Analysis of factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat faktory ovlivňující rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. V teoretické části byly zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu, diabetické obuvi, marketingové strategie a současného strategického marketingu. V praktické části byly uvedeny techniky dotazníkového šetření …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s. In the theoretical part were processed teoretical and methodical pieces of knowledge concerning factors influencing decision-making process of shopping, diabetic shoes, marketing strategy and present strategic marketing. In the practical part were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/26c3my/.
Jak správně citovat práci
VÁLKOVÁ, Kateřina. Analýza faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková