Bc. Tereza Bartáková
Diplomová práce
Firemní identita
Corporate Identity
Anotace:
Diplomová práce vytváří obecný manuál, jak efektivně postupovat při tvorbě firemní identity jako celku. Práce není rozdělená na teoretickou a praktickou část, ale kapitoly obsahují praktické příklady, na které jsou aplikovány teoretické znalosti. Manuál v první řadě vysvětluje zásadní rozdíl mezi pojmy firemní identita a firemní image, oběma je věnována samostatná kapitola. Dále se věnuje jednotlivým …víceAbstract:
Dissertation establishes a general guide on how to effectively proceed in creating corporate identity as a whole. The work isn´t divided into theoretical and practical parts, but the chapters contain practical examples, which are applied theoretical knowledge. In the fisis place manual explains the fundamental difference between the terms of corporate identity and corporate image, both are discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljydv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital