Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap – Bc. Hana VESELÁ
Bc. Hana VESELÁ
Diplomová práce
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením. Teoretická část popisuje charakteristické rysy mentálního postižení, které musí být brány v potaz ve vyučovacím procesu. Dále se zabývá zásadami ve výuce osob s mentálním postižením i cizího jazyka, které jsou pro tyto osoby přizpůsobeny. V rámci praktické části byly vytvořeny čtyři vyučovací plány vhodné …víceAbstract:
The diploma thesis deals with teaching English to pupils with mild mental handicap. The theoretical part describes characteristics of mild mental handicap that have to be considered in the education process. Furthermore, general and English teaching principles and methods were adjusted to pupils with mild mental handicap. Four lesson plans suitable for such learners were the main outcome of the practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Hana. Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
Cristina Blessano -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva