Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu – Veronika DRÁBKOVÁ
Veronika DRÁBKOVÁ
Bakalářská práce
Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
Personnel marketing in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma personálního marketingu ve vybraném podnikatelském subjektu s cílem identifikovat silné a slabé stránky úsilí v této oblasti. Vybraným podnikatelským subjektem je Albi Česká republika a.s., která se specializuje na nabídku dárků a doplňků pro různé oslavy. Práce detailně vysvětluje základní koncepty a principy HR marketingu, včetně jeho cílů, nástrojů a metod. Na …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of personnel marketing within a selected organization and aiming to identify the strengths and weaknesses of the organization's efforts in this area. The selected company is ALBI Czech Republic a.s., which specializes in offering gifts and accessories for various celebrations. The work explains the basic concepts and principles of HR marketing, including its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁBKOVÁ, Veronika. Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
16. 4. 2024