Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků – Bc. Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ
Bc. Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ
Diplomová práce
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
The personality of the teacher and her influence on the education and education of pupils
Anotace:
Hlavním cíle práce bylo zjistit, jaké osobnostní vlastnosti u učitelů preferují žáci na základních školách a jaké vlastnosti učitelů žákům naopak vadí. Diplomová práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku osobnosti učitele, specifické požadavky a vlastnosti učitelů, pedagogickou komunikaci, učitelský stres a jeho nápravu. Praktická …víceAbstract:
The main goal of the work was to find out which personality traits in teachers are preferred by pupils in primary schools and which teacher traits are objectionable to pupils. The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part focuses on the characteristics of the teacher's personality, specific requirements and characteristics of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Mgr. Marie Chrásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTOVÁ HEGEROVÁ, Veronika. Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření v manažerské praxi
Pavel Glöckner -
Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně základních škol
Kamila KUBÍKOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva