Libuše Benešová
Bachelor's thesis
Personální marketing podniku
Personnel marketing of company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá personálním marketingem a nástroji personálního marketingu. Cílem je identifikace atributů interního personálního marketingu, které ovlivňují spokojenost zaměstnanců výrobní společnosti a navržení doporučení ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část popisuje teoretická východiska personálního marketingu a využití marketingového …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with personnel marketing and personnel marketing tools. The aim is to identify the attributes of internal personnel marketing that affect the satisfaction of employees of the manufacturing company and to propose recommendations to increase employee satisfaction. The work is divided into two parts. The first theoretical part describes the theoretical basis of personnel marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benešová, Libuše. Personální marketing podniku . Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva