Mgr. Luboš Holý

Advanced ('rigorózní') thesis

Rámcový vzdělávací program: Biochemie duševních a behaviorálních poruch

The general educational programme: Biochemistry of mental and behavioural disorders (Tutorial)
Anotácia:
Duševní a behaviorální poruchy jsou tradičně provázeny řadou sociálních předsudků a stigmat. Škola by mimo jiné měla sehrát roli zprostředkovatele informací a primární prevence v této oblasti. Rámcové vzdělávací programy pro základní školy a gymnázia zavádí nový vzdělávací obor Výchova ke zdraví, jehož součástí by se témata z oblasti psychiatrie měla stát. Předkládaná rigorózní práce zpracovává problematiku …viac
Abstract:
Mental deficiencies and bahavioural disorders are usually accompanied by a couple of social prejudices and stigmas. Apart from other things it should be schools priority to operate as a mediator of information and primary prevention in this sphere. The general educational programmes for basic schools and "gymnazias" have introduced a new educational field of study. "Teaching to health" which should …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2006
  • Vedúci: Neuvádí se

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta