Employer branding v prostředí výrobních podniků – Bc. Bronislava Kopecká
Bc. Bronislava Kopecká
Diplomová práce
Employer branding v prostředí výrobních podniků
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem employer branding v prostředí výrobních podniků a cílem je analyzovat současné trendy přístupu k employer branding v podnicích zaměřených na výrobu a postoje a preference cílové skupiny. Na základě výsledků šetření navrhnout doporučení pro podniky. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy spojené s motivací, podnikovou kulturou a budováním silné značky zaměstnavatele …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of employer branding in the environment of manufacturing companies and the aim is to analyze the current trend approach to employer branding in companies focused on production and the attitudes and preferences of the target group. Based on the results of the survey, propose recommendations for companies. The theoretical part explains the basic concepts associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ew8sn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová