Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích – Bc. Alžběta Kovaříková
Bc. Alžběta Kovaříková
Bakalářská práce
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
The structure of the marketing tools used by small and medium enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popsáním struktury marketingových nástrojů, charakteristikou, výhodami a nevýhodami jednotlivých nástrojů. Přibližuje nejvyužívanější typy těchto nástrojů a zabývá se i vyhodnocováním jejich účinnosti. V druhé části ilustruje použití marketingových nástrojů v praxi na reálných firmách a předkládá doporučení autorky, jak tuto praxi zlepšit zapracováním teoretických poznatků …víceAbstract:
This work deals with describing structure of marketing tools, their characteristics, positives and negatives. It also describes the most common methods of use of these tools and also evaluation of their effectivity. In the second part it illustrates practical use of the marketing tools in real companies and submits author’s recommendations on how to get this practise better. The recommendations are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2axx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková