Bc. Alžběta Kovaříková

Bakalářská práce

Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích

The structure of the marketing tools used by small and medium enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popsáním struktury marketingových nástrojů, charakteristikou, výhodami a nevýhodami jednotlivých nástrojů. Přibližuje nejvyužívanější typy těchto nástrojů a zabývá se i vyhodnocováním jejich účinnosti. V druhé části ilustruje použití marketingových nástrojů v praxi na reálných firmách a předkládá doporučení autorky, jak tuto praxi zlepšit zapracováním teoretických poznatků …více
Abstract:
This work deals with describing structure of marketing tools, their characteristics, positives and negatives. It also describes the most common methods of use of these tools and also evaluation of their effectivity. In the second part it illustrates practical use of the marketing tools in real companies and submits author’s recommendations on how to get this practise better. The recommendations are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní