Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o. – Bc. Jitka Urubová
Bc. Jitka Urubová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.
The Integrated Marketing Communications of Company Beskydský šindel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve firmě Beskydský šindel s.r.o. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci marketingového výzkumu a doprovodných analýz. Praktická část analyzuje současnou situaci společnosti, tedy její dosavadní marketingovou komunikaci a její postavení na trhu prostřednictvím …víceAbstract:
The thesis deals with the integrated marketing communication and its consequent application within the Beskydský šindel L.t.d. company. The theoretical part contains the recherche of the literature concerning the given topic, including the data neccessary for the realization of marketing research and the accompanying analysis. The practical part analyzes the current situation of the company, thus its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urubová, Jitka. Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková