Analýza strategie vybrané organizace (Sonnentor s.r.o.) – Klára Mitterwaldová
Klára Mitterwaldová
Bakalářská práce
Analýza strategie vybrané organizace (Sonnentor s.r.o.)
Analysis of the strategy of the chosen company (Sonnentor s.r.o.)
Anotace:
Cílem práce je určit klíčové faktory ovlivňující strategickou pozici podniku Sonnentor s.r.o. prostřednictvím vybraných metod strategické analýzy. Identifikovat tedy příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky a následně zhodnotit nejen současnou situaci, ve které se společnost nachází, ale také se podívat na její možný budoucí vývoj. Důvodem provedení strategické analýzy je růst zájmu o organické …víceAbstract:
The aim of this work is to determine the key factors which affect the strategic position of the company Sonnentor s.r.o. through selected methods of strategic analysis. Therefore, opportunities, threats, strengths and weaknesses will be identified. Moreover, not only the current situation in which the company finds itself, but also look at its possible future direction will be evaluated. The reason …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Jindřich Špička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov