Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce – Martin Zajíc
Martin Zajíc
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce
Social Media Marketing for Professional Long-Distance Athletes
Anotace:
Tato akademická práce se zaměřuje na marketingem na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy v oblasti marketingové komunikace, sociálních sítí a osobního brandu. Praktická část zahrnuje dva výzkumy. Prvním výzkumem je polostruktu-rovaný rozhovor s profesionálními atlety, kteří poskytli své názory na marketingovou komunikaci na sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing on social media for professional long-distance runners. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing communication, social media, and personal branding. The practical part includes two research studies. The first study is a semi-structured interview with professional athletes who provided their opinions on social media marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zajíc, Martin. Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Běžecký došlap při intenzivním vytrvalostním běhu
Jan URBACZKA -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková