Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu – Bc. Michael NÁDVORNÍK
Bc. Michael NÁDVORNÍK
Diplomová práce
Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu
neuvedeno
Assessment of Trends in Internet Marketing of an Educational Portal
Anotace:
NÁDVORNÍK, M. Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu, Plzeň: Fakulta ekonomická ZČU, 89 s., 2013 Tématem diplomové práce je Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu. První část práce je zaměřena na analýzu možných marketingových nástrojů, které internet jako médium poskytuje. Tato část je rozdělena na podporu public relations, porporu prodeje a přímý prodej …víceAbstract:
NÁDVORNÍK, M. Assessment of Trends in Internet Marketing of an Educational Portal. Diploma thesis. Pilsen: Faculty of Economics,West Bohemia University in Pilsen, 89 pages, 2013 The subject of the thesis is to evaluate the development of internet marketing of an education portal. The first part focuses on the analysis of possible marketing tools provided by the Internet as a medium. This part is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NÁDVORNÍK, Michael. Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu. Plzeň, 2013. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA