Vnímání Southwestern company studenty vysokých škol – Zdeněk Cimbura
Zdeněk Cimbura
Bakalářská práce
Vnímání Southwestern company studenty vysokých škol
Apprehension of the Southwestern Company by University Students
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji firemní identitě a image. Zaměřuji se také na problematiku public relations, jakožto důležitý prvek firemní komunikace. Teoretická část je věnována tvorbě žádoucí image skrze firemní identitu a dále také public relations, budování reputace a sociální odpovědnosti firem. Cílem práce je zhodnotit, jak studenti vysokých škol vnímají americkou nakladatelskou společnost Southwestern …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the corporate identity and image. I have also concentrated on public relations as an important component of the corporate communication. The theoretical part deals with the image formation through the corporate identity and also deals with public relations, reputation management and corporate social responsibility. The purpose of my thesis is to evaluate how university …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Josef Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová