Vnímání Southwestern company studenty vysokých škol – Zdeněk Cimbura
Zdeněk Cimbura
Bachelor's thesis
Vnímání Southwestern company studenty vysokých škol
Apprehension of the Southwestern Company by University Students
Abstract:
V mé bakalářské práci se věnuji firemní identitě a image. Zaměřuji se také na problematiku public relations, jakožto důležitý prvek firemní komunikace. Teoretická část je věnována tvorbě žádoucí image skrze firemní identitu a dále také public relations, budování reputace a sociální odpovědnosti firem. Cílem práce je zhodnotit, jak studenti vysokých škol vnímají americkou nakladatelskou společnost Southwestern …moreAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the corporate identity and image. I have also concentrated on public relations as an important component of the corporate communication. The theoretical part deals with the image formation through the corporate identity and also deals with public relations, reputation management and corporate social responsibility. The purpose of my thesis is to evaluate how university …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32202
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: David Říha
- Reader: Josef Dvořák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová