Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel – David Branžovský
David Branžovský
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
Business plan for establishing a travel agency AWESOME travel
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení cestovní kanceláře. Je zde kladen důraz na to, aby byl tento plán realisticky proveditelný. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky spojenými s podnikatelským plánem, které jsou nezbytné pro uchopení celé práce jako celku. Druhá analytická část se zabývá výzkumem potenciálních …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a business plan to set up a travel agency. The emphasis is on making the plan realistic and feasible. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical background connected with business plan, which are necessary to grasp the whole work as a whole. The second analytical part deals with the research of potential customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Ondřej Benda, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova