Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel – David Branžovský
David Branžovský
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
Business plan for establishing a travel agency AWESOME travel
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení cestovní kanceláře. Je zde kladen důraz na to, aby byl tento plán realisticky proveditelný. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky spojenými s podnikatelským plánem, které jsou nezbytné pro uchopení celé práce jako celku. Druhá analytická část se zabývá výzkumem potenciálních …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a business plan to set up a travel agency. The emphasis is on making the plan realistic and feasible. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical background connected with business plan, which are necessary to grasp the whole work as a whole. The second analytical part deals with the research of potential customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova